Bedankt en vooruitblik campagne 2014

wimdorstdinsdag 25 maart 2014 22:20

Een week na de verkiezingen gaat het “gewone” leven weer verder. We zijn dankbaar dat we onze twee zetels mogen behouden. Een lichte stijging in het stemmenaantal geeft weer moed en vertrouwen om er ook de komende vier jaar weer vol tegenaan te gaan.

We hebben als ChristenUnie een intensieve campagne achter de rug. Naast onze permanente campagne waren we extra zichtbaar de weken voor de verkiezingen. We hebben leuke gesprekken gevoerd met mensen die ons hun stem toe vertrouwden. Het gevaar van het persoonlijk bedanken van mensen is dat je namen vergeet. Ik wil de gok toch nemen.

Als eerste wil ik Johan bedanken voor zijn inspanning. Als de nummers 1 en 2 op de lijst hebben we een intensieve tijd gehad. Tegelijkertijd was het ook een mooie tijd om samen de debatten te voeren en de standpunten van de ChristenUnie te verwoorden.

Krijnie, Sietske en Rien hebben als campagneteam veel werk verzet en leuke acties bedacht, niet in het minste 'De bank on tour'. Johan van Dreven en Peter Aarnoudse bedank ik voor het plaatsen van de borden op en langs de wegen van Schouwen-Duiveland. Voor het plakken van de posters op de gemeentelijke borden bedank ik Erika en Peter Legemate.

Verder wil ik alle kandidaten op onze lijst bedanken voor hun inzet tijdens de campagne op locatie.

Ook onze sponsoren vanaf deze plaats: bedankt voor jullie bijdrage.

  • De Bruijne Media uit Zierikzee.
  • JMC Signmakers uit Bruinisse
  • Grand Café WestenWind uit Scharendijke

En alle sponsoren die niet met naam en logo genoemd willen worden.

Na al deze inspanningen hebben we het vertrouwen gekregen van 1072 inwoners van Schouwen-Duiveland (2010: 1053).

Afgelopen week is er ook een evaluatie geweest met het bestuur en de fractie. Het campagneteam gaat nu verder met de permanente campagne, zodat we net als de afgelopen vier jaar zichtbaar blijven voor onze inwoners. Het permanente campagneteam heeft al van een aantal jongeren de toezegging gekregen om mee te denken. Ik zou zeggen: hou ons de komende 4 jaar goed in de gaten, en als u ergens mee zit of vragen heeft schroom niet! Bel of mail gerust, we horen graag wat u bezig houdt.

Wim Dorst

« Terug

Reacties op 'Bedankt en vooruitblik campagne 2014'

chris, chris (renton) renton [871708]
Geplaatst op: 09-01-2015 06:14
Een wind van de Replica Watches moderniteit gaat om klap op de Cockpit regel... Nu, de ronde van de uren is Rolex Replica gekenmerkt door grote Romeinse cijfers naar het oorspronkelijke pad afgewisseld met indexen stokken. Het midden Breitling Replica van de wijzerplaat bezielt ondertussen raster decor cambre plein opluchting en beweging te brengen. Naalden, vergroot of verkleind verdienen een nieuwe aanwezigheid, terwijl het verbeteren van de leesbaarheid.

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.