Debatavond ASD

campagne-ps2011donderdag 13 februari 2014 18:25

Woensdagavond was de ChristenUnie Schouwen-Duiveland aanwezig bij het debat dat werd georganiseerd door ASD (Agrarisch Schouwen-Duiveland). Aan de hand van stellingen ging Johan Pannekoek namens de ChristenUnie in debat aan met andere partijen.

De ChristenUnie Schouwen-Duiveland heeft in het verkiezingsprogramma ruime aandacht voor onder andere de agrariërs. Regels die opgesteld zijn moet de boeren/ondernemers ondersteunen en niet belemmeren in hun bedrijfsvoering. Dat is ook wat de ChristenUnie onder de aandacht heeft gebracht tijdens het debat. Agrariërs binnen onze gemeente zijn een belangrijke factor die steeds vaker innovatief moeten ondernemen. Laten we ervoor kiezen te investeren in pilots zoals bijvoorbeeld 'zilte telen' etc. "Laten we dit als gemeente en agrariërs samen doen. We hebben hier een gemeenschappelijk belang," aldus Johan. Ook voor de agrariërs is de ChristenUnie Schouwen-Duiveland: Duidelijk, Eerlijk, Echt.

Johan Pannekoek