Bestuur ChristenUnie krijgt volledige bezetting

LOGO-CU-Nieuwsberichtwoensdag 09 oktober 2019 19:47

De ChristenUnie Schouwen-Duiveland zal in 2020 weer een voltallig bestuur hebben. Op de drukbezochte vergadering lieten de leden blijken dat er zonder twijfel toekomst is voor de christelijke partij op Schouwen-Duiveland.

De daad werd gelijk bij het woord gevoegd en drie leden zeiden toe aan het bestuur deel willen te gaan nemen. Naomi Boot, Clemens Pronk en Joost Schroevers treden toe tot het bestuur. Onze voorzitter Erika Capelle blijft aan en Gerwin Koopman blijft een half jaar langer om het vernieuwde bestuur de mogelijkheid te geven soepel op te starten.

We merkten tijdens de vergadering veel betrokkenheid en tevens kwam er kennis en kunde naar voren op verschillende gebieden om het bestuur en de fractie te ondersteunen. De belangrijkste boodschap was: we zijn een hoopvolle beweging.

Op de volgende ledenvergadering zal het nieuwe bestuur geïnstalleerd worden. De datum hiervan zullen we zo spoedig mogelijk bekend maken.

Ook interesse om bij deze hoopvolle club aan te sluiten? Neem contact met ons op!

Archief > 2019 > oktober